Search This Blog

Wednesday, August 24, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2011

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog ini. Selamat berpuasa semoga anda semua dapat berbuka dengan juadah yang anda idamkan. Ditambah pula dengan ganjaran pahala puasa yang berlipat kali ganda.


Hari ini adalah hari terakhir saya menulis dalam bulan yang mulia ini. Dengan penulisan ini saya mengumumkan siri Ali Baba Nak ke Putrajaya akan disambung semula dengan jalan cerita yang lebih menarik.


Di kesempatan ini saya ingin merakamkan ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh Muslimin dan Muslimat khususnya pembaca setia drzainalabidinsait.blogspot.com. Saya juga panjatkan doa kepada Allah SWT semoga pembaca setia blog ini dianugerahi lailatulkadar pada Ramadhan tahun ini.


Saya juga ingin merakamkan ucapan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada:



  1. Pembaca setia blog ini...tanpa anda siapalah saya,

  2. Isteri dan anak-anak saya...tanpa anda hidup saya tidak bermakna,

  3. Semua staf saya....anda buat pejabat ini ceria,

  4. Semua bekas staf saya...anda menghidupkan nostalgia saya,

  5. Semua kariah Surau Impian....anda buat surau kita bernyawa,

  6. Kakak-kakak dan adik-adik saya....bila bersama anda semua saya jadi bertenaga,

  7. Abang ipar semua.....semoga gembira berhari raya,

  8. Pakcik-pakcik rakan borak kedai kopi....mohon ampun dan maaf semasa kita berbahas,

  9. Rakan-rakan golf......raya kelima kita jumpa...jangan bawa duit raya anak-anak ke padang,

  10. Rakan-rakan snooker.....bila-bila pun boleh minta maaf...tiap2 hari kita jumpa,

  11. Rakan-rakan lama...kalau berjumpakan tegur dan ingatkan saya,

  12. Bos-bos saya...jom kita bawa semangat puasa ni sampai bila-bila,

  13. PM...terima kasih bagi bonus...tambah lagi setengah lagi baik...bagi separuh-separuh ni hajat sukar nak sampai lah,

  14. MBNS....terima kasih banyak bantu kariah saya,

  15. Jiran-jiran taman....datanglah rumah hari raya pertama...saya beraya di rumah sahaja,

Hari raya hari mulia, tambah molek berbaju Kedah, kita ini sesama manusia, kadang rebah kadang terngadah.


Wassalam

No comments: