Search This Blog

Saturday, October 29, 2011

PIALA MALAYSIA 2011 - TAHNIAH NS DAN T'GANU


  1. Pasti ketika ini para penyokong Jang sedang berseronok. Pasti juga para penyokong Sang Penyu sedang berduka. Sebenarnya, jangan berduka, kerana malam ini kita disajikan dengan perlawanan bolasepak bertaraf dunia.

  2. Tahniah pada penyokong Sang Penyu dan SiRusa yang sama-sama menunjukkan mutu penonton bertaraf dunia. Ini adalah detik kebangkitan bolasepak Malaysia. Ayuh kita sama-sama sokong pasukan kedua-dua negeri ini.

  3. Sarbini pasti tidak lelap tidur kerana melepaskan gol mudah. Namun, Sarbini, usah risau "Mu dah pong jadi hero Ganu dengang membawa Ganu maing di Final." Tidurlah dengan nyenyak, tahun depan boleh cuba lagi.

  4. Hai-O....ko memang hebat Jang oiii. Tak kisahlah datang dari mana, sebagai profesional yang penting boleh membawa kemenangan kepada pasukan. Umur 32 tahun masih lagi mampu menjadi pemain terbaik perlawanan akhir...Tahniah.

  5. Pengadil....Pehhhhh baru bertaraf FIFA. Dah lama dah kita gagal untuk melihat pengadil yang pakai otak. Selalunya pengadil di Malaysia guna lutut...sebijik macam FAM. Malam ini, sejuta tahniah untuk pasukan pengadil.

  6. FAM...pergi mampos! Aku benci betul kat FAM ni. Kalau aku ada ilmu hitam, dua tiga ekor dalam FAM tu dak lama aku mandrem. Kasi hilang akal atau hilang kemampuan lelaki. Yang aku heran tu, semacam punya bangangpun, bertanding Exco masih menang.

  7. Bila aku tengok muka dua ekor monyet FAM tu...makin benci aku rasa. Yang sekor tu, makin tua makin bangang. Tu aku rasa kalau mati esok tu tanah pun tanah terima tu. Nampaknya kena bakarlah tu.

  8. Pasukan Selangor....padan muka. Satu piala pun tak dapat. Tetapi kalau nak juga piala aku boleh kasi. Aku kasi piala pasukan pilihan FAM. Hadiahnya main di peringkat sekolah-sekolah MSSM. Lepas tu jadi juara bolehlah masuk Piala Sumbangsih. FAM peduli apa, janji Selangor dapat piala.

  9. Sebelum tamat ini, aku sekali lagi nak ucap tahniah kepada semua pemain baik NS mahupun Ganu, peminat kedua-dua pasukan, jurulatih, pengadil, dan anggota keselamatan. Nak ucap tahniah kat FAM......jangan harap.

  10. PI MAMPOSLAH FAM....MAMPOS LAH FAM

No comments: