Search This Blog

Thursday, October 27, 2011

TIKET RM50-FAM BONGKAK


  1. Final Piala Malaysia kali ini menjadi satu tajuk yang sangat menarik untuk dibahaskan. Tiba-tiba harga tiket dinaikkan 70% kepada RM50. Kelab penyokong bolasepak NS dan Terengganu jadi begitu terhina. FAM seolah-olah kecewa apabila misi 33 Selangor terkangkang di tengah jalan.

  2. Ramai yang berkata bahawa keputusan FAM ini begitu mengejutkan. Namun pada saya keputusan FAM ini tidak mengejutkan. FAM terkenal sebagai sebuah persatuan yang sentiasa membuat keputusan BODOH. Kanaikkan harga tiket ini satu lagi conton keBODOHan FAM. Jadi, tidak ada apa yang mengejutkan. FAM membuat keputusan. Keputusan FAM pula bersifat BODOH. Maka FAM dan BODOH begitu sinonim. Tidak ada apa yang mengejutkan.

  3. Satu lagi keputusan BODOH FAM ialah mengenai pengambilan pemain import. Sekejap ambil. Sekejap tidak. Kini ambil semula. Dua tahun lagi dilarang. Kemudian ambil semula. Lepas tu larang balik. BODOH kan. Jangan hairan...FAM memang begitu...kalau 'TAK BODOH...TAK FAM LA NAMANYA.'

  4. Kalau ditanya bilakah Malaysia akan beraksi di pusingan akhir Piala Dunia. Ini jawapan FAM. "Kita sedang merancang satu program hingga ke akar umbi. Malaysia akan beraksi di pentas akhir Piala Dunia pada 2020." Jika soalan ini ditanya sekali lagi pada tahun 2020, maka jawapan FAM ialah..sama saja...cuma 2020 akan jadi 4040. BODOH kan!

  5. Sebab utama Malaysia gagal melepasi pusingan ketiga kelayakkan piala dunia adalah kerana persatuan yang menguruskan bolasepak di Malaysia dimonopoli oleh orang-orang BODOH. Bercanggahan sekali dengan pemain bolasepak yang mula menampakkan sifat profesional mereka. Disebabkan pengurusan yang bersifat BODOH, maka keputusan bolasepak Malaysia turut menjadi BANGANG.

  6. Pembaca sekalian, jika anda merasakan diri anda bijak, jangan sesekali bertanding merebut jawatan dalam FAM. Anda pasti kalah. Tetapi, jika anda mempunyai IQ yang bernilai 45 dan ke bawah, tetapi bergelaran....maka anda boleh bertandi dan dijamin menang. KEBODOHAN anda melayakkan anda menjadi EXCO FAM.

  7. Menjelang Hari Raya Korban pada 6 November nanti, jika anda tidak mempunyai wang untuk membeli lembu, jangan risau....banyak lembu percuma terdapat di Wisma FAM Kelana Jaya. Namun lembu itu dikorbankan bukan untuk dimakan, tetapi dikorbankan untuk pembangunan bolasepak Malaysia.

  8. Pak Menteri dan Timbalan PM pada FAM hanya penyibuk. Yang penting penyokong Selangor dan Kelantan. Jom kita tunjukkan apa yang penting untuk kita...kita boikot semua game yang melibatkan Selangor dan Kelantan.

  9. ADIOS

No comments: