Search This Blog

Friday, November 18, 2011

KALAHKAN INDON DI SUKAN SEA - VIVA BOLASEPAK


  1. Amat sedih ketika kita menonton Negaraku dihina dengan kata-kata kesat ketika lagu keramat tersebut berkumandang di gelora bung karno. Padang yang permukaannya bergelora itu menjadi saksi ketidaktamudanan satu bangsa. Bangsa yang mengemis di negara makmur ini. Malaysia.

  2. Ketika pahlawan-pahlawan kita bersemangat menyanyikan Negaraku, indon-indon durjana memekik 'maling....maling...maling'. Maksudnya 'pencuri...pencuri....pencuri.'

  3. Akibatnya kita curi gol pertama pada minit ke-17. Melalui pahlawan kita yang baru berusia 18 tahun. 'Maling menjadi malang' kepada rakyat sebuah negara yang tidak bertamadun itu.

  4. Setiap kali pemain kita mendapat bola pasti 'dibooooo' dan 'dimalingkan' oleh mat-mat kontrek dan minah-minah gro dan pelacur murahan indon. Namun pemain kita ibarat pahlawan hebat....peduli apa dengan ejekan. Yang penting kemenangan.

  5. Pada saya, penonton indon ini sudah berada ditahap cipan. Kefanatikan mereka begitu menggambarkan kebodohan pada darjah tertinggi. Dengan muka mereka yang kelihatan begitu buruk dan hodoh, kebodohan dan ketololan mereka begitu terserlah.

  6. Maka, saya rasa menjadi tanggungjawab seseorang di Malaysia untuk mengambil satu tindakan yang berani. Kita patut menentang kebodohan ini dengan kebijaksanaan kita. Malah kita memang bijak. Persoalannya, orang bodoh tidak akan memahami kecerdikan.

  7. Kita ada kuasa sebenarnya. Di Malaysia ada lebih 5 juta indon yang menjadi kuli, gro, bibik, pelacur, pencuri, perogol, dan sebagainya. Dengan kuasa wang yang ada pada kita, kita boleh memberi pengajaran kepada indon di sini supaya indon di sana sedar diri.

  8. Selalunya kebodohan mudah diatasi dengan ketegasan. Saya mohon pada yang berani supaya mengambil satu tindakan berani untuk menghentikan ejekan melampau indon kepada rakyat Malaysia.

  9. Namun saya mohon kepada rakyat Malaysia, jangan sesekali mengatasi kebodohan dengan kebodohan. Itu akan menjadikan tahap kehebatan kita sama dengan tahap ketololan mereka.

  10. AYUH KITA BOIKOT SEMUA BENTUK HIBURAN YANG DATANG DARI INDON. BUKAN ESOK, BUKAN LUSA....TAPI HARI INI. JOM BERSAMA SAYA!!!!!

No comments: