Search This Blog

Sunday, November 20, 2011

KEKALKAN EMAS BOLASEPAK SUKAN SEA


  1. Tahniah pasukan bolasepak bawah 23 tahun Malaysia yang sekali lagi berjaya sampai ke final bolasepak sukan Sea 2011.

  2. Mengharungi cabaran yang besar, ejakan maksimum, penghinaan, kawalan tidak bertempat, ancaman, dan ugutan, sedikitpun tidak mengganggu rentak perjuangan harimau muda.

  3. Syabas Kim Swe dan seluruh pasukan yang berjuang berbekalkan darah dan semangat. Usaha gigih anda akan menghasilkan emas untuk Malaysia.

  4. Malam ini pasukan kita sekali lagi menentang pasukan yang dibarisi oleh mat-mat indon. Pastinya pasukan pengejeknya begitu menggegar. Pastinya juga ejekan ini akan menambah semangat perjuangan harimau muda.

  5. Malam ini pasti akan dihingarkan dengan ejekan maling, maling, maling. dan maling serta maling. Kita di Malaysia pula terus berdoa gol, gol, gol, dan gol serta gol.

  6. Ejekan sebenarnya mudah dihapuskan dengan doa. Kemenangan sebenarnya akan dicapai bila tidak ada keadilan dalam pengendalian. Kata-kata ini akan menjadi kebenaran malam ini.

  7. Tidak ada yang berani meramalkan keputusan malam ini. Namun saya meramalkan Harimau Muda akan menang 2 - 0. Mat-mat indon akan makan telur tembelang hasil jaringan Fakri dan Badrol.

  8. Ramalan saya berdasarkan semangat perjuangan Harimau Muda yang semakin berani. Harimau bila terluka semakin garang. Garuda pula hanya satu tahyul yang diagungkan oleh bangsa yang mundur.

  9. Jadi saya menyeru seluruh umat Malaysia tanpa mengira bangsa dan agama untuk sama-sama berdoa supaya pasukan kita berjaya mempertahan pingat emas sukan SEA dalam acara bolasepak.

  10. Menang bolasepak.....menang Sukan SEA.

No comments: