Search This Blog

Saturday, December 31, 2011

SELAMAT MENYAMBUT 2012


Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada:

  1. Pembaca setia blog ini yang sentiasa menyokong perkembangan blog yang serba kekurangan ini. Semoga sokongan anda akan berterusan.
  2. Pembaca setia Siri Journal Cinta Kedua terutama yang sudi memberi komen-komen kepada perkembangan cerita tersebut. Saya mohon maaf disebabkan kesibukkan hujung tahun, episod seterusnya sedikit tertangguh. Harap pembaca semua bersabar.
  3. Kepada Isteri, Anak-anak, Adik, Kakak, Anak buah dan seluruh kaum keluarga yang mengenali drzainal, semoga tahun ini ikatan kekeluargaan kita semakin kukuh.
  4. Kepada staf-staf saya di pejabat yang sentiasa memberi sokongan dan komitmen yang tinggi dalam menyelesaikan semua task yang diberikan sepanjang 2011.
  5. Kepada Dr. Ridzwan Bakar dan Rashidah yang banyak membantu saya menyelesaikan Ijazah Kedoktoran. Jasa kalian berdua moga digandakan Allah di akhirat nanti.
  6. Kepada rakan-rakan kelas Ijazah Kedoktoran semoga bersabar menamatkan tesis anda. Ingat, kesabaran adalah kunci segalanya. Sekiranya perlukan bantuan, saya sentiasa sudi membantu anda.
  7. Kepada N9 Futbol....jom kita sokong dan panaskan stadium Paroi 2012. Kita gegar semua stadium lawan dengan Hoben Jang Hoben.
  8. Kepada Azira......Moga Cinta Fantasi Menjadi Realiti. Jika benar ada Azira....Pembaca akan tahu juga!!!!!!!!
  9. ADION

No comments: